Straipsnių Katalogas

Straipsnių talpinimas kataloge, puiki vieta pigiai pareklamuoti savo prekę, paslaugą ar prekės ženlką.

Maxima akcijos ir nuolaidos

Geriausios nuolaidos ir akcijos – kad jaustumeisi svarbus it mamai

Maxima akcijos ir nuolaidos

Maxima akcijos ir nuolaidos

Šiandien sunku ir net nebeprasminga būtų ginčytis dėl to, kokia parduotuvė Lietuvoje sutraukia didžiausius lankytojų srautus ir geriausiai juos aptarnauja. Tikriausiai visiems gerai žinoma vieta, kur kiekvienas gali rasti sau tai, ko reikia, už geriausią kainą, be to, kur aptarnavimas – lyg pas mamą. Taip, tai maxima akcijos ir nuolaidos garantuoja žmonėms tokią galimybę. Jų „Maximoje“ kiekvieną dieną tiek daug, kad tiesiog imi apie jas nebesusimąstyti. Tačiau principus, kuriais veikia akcijos, išmanyti ne tik pravartu, bet ir įdomu.

Protėvis amerikietis

Dažnai yra sakoma, kad visų supermarketų protėvis buvo Semas Voltonas – parduotuvės „Walmart“, didžiausio mažmeninės prekybos tinklo Jungtinėse Amerikos Valstijose (ir turbūt vieno didžiausių bei seniausių visame pasaulyje), įkūrėjas. Šiam žmogui už jo kūrybingoje galvoje šovusias idėjas apie tai, kaip įvairios nuolaidos ir akcijos gali padėti prekiauti, turėtų būti dėkinga ir maxima, ir ir visos kitos egzistuojančios parduotuvės Lietuvoje bei užsienyje.

Dauguma Semui Voltonui parduotuvės „Walmart“ gyvavimo pradžioje šovusių idėjų aplinkinių (kartais net ir jo šeimos) buvo nesuprastos, palaikytos keistomis ir neįgyvendinamomis, tačiau vėliau, kai jos ėmė nešti akivaizdžią naudą, daug kas ėmė jas tiesiog kopijuoti. Pavyzdžiui, būtent šis žmogus sugalvojo, kad bendrovei žymiai naudingiau pirkti ne netoli jos gaminamas brangesnes prekes, bet įsigyti jas iš tų tiekėjų, kurie, net jei įsikūrę atokiau, siūlo mažesnę savikainą. Mažesnė savikaina reiškia ir mažesnę prekių kainą parduotuvėje, o tai garantuoja parduotuvės konkurencingumą rinkoje: jei pirkėjas mato, kad nuolaidos tam tikram daiktui vienoje parduotuvėje yra didesnės, jis jį perka būtent čia, o ne kitur, kur brangiau, o taip didėja parduotuvės pelnas.

Dar viena daugumai dabartinių parduotuvių svarbi Semo Voltono mintis buvo patalpinti tam tikras prekes arčiau įėjimo ir parašyti, kad joms taikomos akcijos. Paprastai tai – arba sezoninės prekės (pavyzdžiui, vasarą – pliažiniai rankšluosčiai, maudymosi kostiumėliai, pripučiami gelbėjimosi ratai ir panašiai), arba visus metų laikus reikalingi kasdieniniai daiktai, pavyzdžiui, apatiniai drabužiai, dušo šlepetės ir taip toliau. Tai prekės, kurias žmonės perka ar su akcija, ar be jos, tačiau pigesnė kaina, kaip pastebėjo „Walmart“ įkūrėjas, garantuoja tiesiog nežmonišką pelną. Tuo šiandien pagrįstos ir maxima akcijos ir nuolaidos. Svarbiausia tai, kad tokios idėjos naudingos ne tik parduotuvei, bet ir pirkėjui – jis būtiną prekę gali įsigyti daug pigiau.

Inovatyvumui „lubų“ nėra

Rodos, Archimedas yra pasakęs: „Duokit man atramos tašką ir aš pajudinsiu pasaulį“. Ir iš tiesų pagal analogiją galima teigti, kad kūrybingi žmonės, turėdami „atramos taškus“ – pradines įkvepiančias idėjas, priverčia suktis ir kaskart vis įdomiau atsinaujinti visą pasaulį. Lygiai taip parduotuvės maxima, tokios mums įprastos, kūrybingi darbuotojai, kaip pagrindu pasinaudoję Semo Voltono ir kitų prekybos genijų mintimis, šiandien kuria naujas ir neįprastas, bet labai kūrybingas, savas idėjas. Jų inovatyvumui tiesiog nėra ribų – „lubų“ virš galvos, kurios stabdytų.

Pavyzdžiui, šiandien vykdomos ne tik paprasčiausios akcijos, bet ir maxima savaitgalio akcijos ir nuolaidos – būtent tik savaitgalį tam tikros prekės parduodamos su labai didelėmis nuolaidomis. Pavyzdžiui, tai gali būti labai žmonių laukiamos akcijos egzotiškiems vaisiams (dažnai – bananams, dėl kurių kainų, kaip kartais sakoma, Lietuvoje net vyksta konkurencinis „karas“), skaniai kavai ar net maxima akcijos ir nuolaidos alkoholiui, kuris paprastai yra žymiai brangesnis. Kai žmogui siūloma jam patinkanti ir naudinga prekė pigiau, tai naudinga ir parduotuvei, ir jam.

Dar viena kūrybinga idėja – maxima akcijos ir nuolaidos leidinys, platinamas šiandien jau ne tik pačioje parduotuvėje, bet ir nešamas žmonėms į pašto dėžutes ar talpinamas (įvairiais skaitmeniniais formatais) ir internete. Jį netgi galima užsiprenumeruoti bei kiekvieną kartą, vos yra išleidžiamas, bene pirmiesiems Lietuvoje gauti tiesiai į elektroninį paštą. Tokiu būdu geriausios maxima akcijos ir nuolaidos iškart būna pastebėtos gudrių pirkėjų. Šie leidiniai labai patogūs – juose vaizdžiai išdėstytos naujausios maxima akcijos kitai savaitei, taigi prieš apsilankydamas parduotuvėje gali iš anksto nuspręsti, ką įsigyti.

Dar viena gudri ir abiems pusėms (parduotuvei bei pirkėjui) naudinga idėja – maxima akcijos lipdukai. Kas neprisimena iš vaikystės, kaip pirkdavo saldainius ar kramtomas gumas, kad gautų spalvingus lipdukus? Principas ir čia panašus – pirkėjui siūloma įprastinio apsipirkimo metu pasiekus tam tikrą sumą gauti lipduką (taigi, papildomai neišleidžiamas nė centas ir nereikia nieko ypatingo daryti), o surinkus tam tikrą jų kiekį galima gauti dovanų arba pigiau įsigyti kokią nors buityje labai naudingą prekę. Tai, pavyzdžiui, būna maxima akcijos delimano maisto gaminimo prietaisai. Tai – daugelio žmonių svajonių pirkiniai, kuriuos dėl lipdukų galima įsigyti žymiai pigiau.

Taigi, kaip matome, dažniausiai klysta tie, kurie labai nepasitiki įvairiomis parduotuvių akcijomis ir nuolaidomis. Jos ne tik labai kūrybingos ir, žinoma, nešančios pelną parduotuvėms, bet ir labai naudingos patiems pirkėjams. Semas Voltonas, supermarketų „protėvis“, yra išreiškęs mintį, kad parduotuvės visų pirma turi veikti dėl pirkėjų – tik tada jos bus pelningos ir niekada nebankrutuos. Tai, kad šią mintį ir Lietuviškos parduotuvės yra įsisąmoninusios ir pritaikiusios savo praktikoje, įrodo labai dažnos ir pirkėjui naudingos maxima akcijos ir nuolaidos. Kai viskas daroma dėl pirkėjo, tik tuomet jis parduotuvėje gali pasijusti kaip pas mamą namuose.

Spausdinti

Comments are currently closed.